La ce e bun nevotul

Sa dormi bine noaptea.

De ceva timp nu mai merg la vot. Stiam exact de ce (ca politica-i… perversa, asta e doar unul dintre motive), dar nu aveam un argument forte, acceptat de prietenii cu cote astronomice de civism si care-mi bateau obrazul ca nu-mi exercit dreptul constitutional castigat dupa revolutie, si ca dupa aia sa nu am tupeul sa ma plang de ce nu-mi convine, blabla blabla blabla…

Voila, mi l-au furnizat ultimele aranjamente politice. Candidati votati de mii de alegatori si care nu ajung in Parlament, in timp ce altii votati cam de locuitorii unei scari de bloc se instaleaza confortabil in scaunele caldute de senator sau deputat; votul dat catre dreapta politica, compromis de instalarea unui guvern  de dreapta-stanga (!), despre care  Basescu o sa spuna probabil  (e doar o chestiune de timp) ca a fost o solutie (a doua! deja incepem sa ne punem intrebari) imorala. Câh, politica asta!

~ by daias on December 10, 2008.

Leave a Reply

 
