Leapșa de la FLINT

SUNT: Exact ce-as vrea sa fiu daca n-as fi

AS VREA: Sa zbor. By myself si nu doar in vis

PASTREZ: O floare de camp uscata, primita demult. Numai lucrurile bune din orice intamplare.

MI-AS DORI: Sa stau de vorba cu Dalai Lama. Sau macar cu un lama. Ok, macar cu un budist practicant.

NU IMI PLACE: Ce nu pot avea

MA TEM: Sa nu-mi fie teama exact in momentul in care trebuie sa am mai mult curaj

AUD: doar lucrurile pe care vreau sa le aud

IMI PARE RAU: De toate cartile bune pe care nu voi ajunge niciodata sa le citesc, de toate locurile pe care nu le voi vizita vreodata si de toti oamenii frumosi pe care nu-i voi cunoaste in viata mea.

IMI PLAC: Oamenii veseli, plimbarile lungi, sa merg pe plaja cu picioarele goale, discutiile cu S, diminetile de primavara, jocurile cu prietenii, cursul de impro, glumele lui R.

NU SUNT: Unde n-ar trebui sa fiu

CANT: Doar cand aud “Policy of Truth” si “Take a bow” la radio (Madonna, of course)

NICIODATA: Nu gasesc cu ce sa relationez cuvantul asta

RAR: Am ghinion

PLANG: la comanda, e un talent de-al meu:P

NU SUNT INTOTDEAUNA: Normala.

SUNT CONFUZA: Cine nu e?

AM NEVOIE: De umor. E cea mai tare inventie a omenirii AR TREBUI: Sa-i iau mai in serios pe ceilalti. Si uneori pe mine.

~ by daias on March 17, 2009.

Leave a Reply

 
