Sfârșitul lumii. Informație venită pe surse

Indiferent de cum va fi, as putea sa pariez de pe acum ca o sa fie de ziua mea. Pai numai ce a fost acum cateva zile  cutremur cu o zi inainte de ziua mea de nastere, (ca sa nu mai mentionez Cernobilul, da?), ca un prieten scrie pe blog despre sfarsitul lumii, iar fix la o zi distanta,  cea mai buna prietena imi da un mail despre cum sfarsitul lumii o sa vina via centura fotonica.

Asta cu centura nu e inca verificata, se pare ca a venit pe surse. Mai precis, informatia din mail citeaza surse extraterestre.

Oricum, cei doi nu s-au vorbit,  si asta e cu atat mai alarmant!

Cred ca de la anu’ nu mai intru pe net cu o saptmana inainte si una dupa ziua mea. Nu de alta, da sa-mi priasca si mie evenimentu’ cat mai apuc, pana vine… stiti voi ce.

~ by daias on April 29, 2009.

Leave a Reply

 
