Portrete nocturne

Discuție la 11 noaptea între un șofer taciturn trecut de 50 de ani și pasagerul din dreapta – un tânăr de vreo 20 sș ceva de ani vorbăreț și … dezinvolt [ca să nu zic  “dornic să cunoască”, vorba Șefului (statului)]:

Șoferul: “Pfuuu… Ce mă enervează sărăciile astea de dacii!”

Tânărul: “De ce mă, ce-ai cu ele?”

Soferul: “Abia se mișcă, încurcă circulația!”

Tânărul: “Eeeei, au fost mașini bune la vremea lor!”

Ajung la destinație. Cobor, dau să închid ușa, nu reușesc (nu din prima, nu din a doua, nici din a treia), așa că tinerelul coboara si-mi zice binevoitor: “Lasă, puiule, du-te acasă, că-nchid eu”.

Mentionez ca “tanarul” (sau batranul cu masca de tanar – caci increderea in propriii ochi imi e zdravan zdruncinata) avea cu vreo 5 – 6 ani mai putin ca mine (!!!)

~ by daias on June 1, 2009.

Leave a Reply

 
