Bloggeri celebri jucați de actori (aproape) la fel de celebri

Am primit o leapșă de la Madalina cu tema “Ce actor l-ar juca cel mai bine pe bloggerul X”? Cum politica îmi place la fel de mult precum o zi de luni dimineața ploioasă în care trebuie să merg la serviciu, am ales bloggeri din alte sfere. Câțiva prieteni bloggeri și câțiva bloggeri din spatiul mai mult sau mai putin public. Ce a iesit – cititi mai jos.

Flint – jucat de Jim Carrey. Nu știu dacă poate fi la fel de funny, dar nu văd pe altcineva la Hollywood capabil să o facă. Jimmy, gimme your best shot! jim-carrey-

Claudiu Lucaci – jucat de Tom Cruise. Daca Tom poartă paltonul din “Wise Wide Shut” i-ar putea ieși chiar binișor. Mai are de repetat figura cu prompterul și asta e, zic eu. Deși lui Claudiu îi iese și fără.

eyes wide shut

Lux insideGabrielle Anwar, pentru că în “Scent of a Woman” a dansat tango aproape la fel de bine precum Lu.

Scent-of-a-Woman

Traian UngureanuWoody Allen. E, probabil, singurul actor de la Hollywood care i-a citit pe Kant și Heidegger.

woody-allen-2

RhumBarbra Streisand. Numai Barbra poate cânta la fel de bine ca Rhum “I am the woman in love”. Desigur, filmul ar fi un musical.

barbra

Superficiala aka Raluca Rebedea Zenga – jucata de Sharon Stone. Pentru că e blonda sexi cu cel mai mare IQ de la Hollywood. Apropo, ați citit blogul Ralucăi?

Sharon-Stone-030

Dragos DeheleanAdrien Brody, pentru că, după ce a jucat rolul pianistului din filmul cu același nume, Adrien poate face față cu succes unui personaj care arborează atâta seriozitate.

adrien-brody-cnn-heroes-an-all-star-tribute-04

Tudor Chirila – jucat de Brad Pitt. Dacă stă 7 ani în Tibet, sigur Brad ajunge să și cânte. Nu la fel de bine ca Tudor, dar se acceptă și un playback.

brad pitt

Cabral – jucat de Denzel Washington. Pentru că Denzel TREBUIE să joace în filmul ăsta!

denzel-washington-220033l

Dragos Bucurenci – jucat de Bruce Willis. Pentru că salvarea planetei nu-i o treabă pentru amatori!

bruce

Leapsa merge mai departe la Flint, Lux inside si Rhum’s Room (dar nu vă sfiiți, poate încerca oricine!)

~ by daias on February 13, 2010.

7 Responses to “Bloggeri celebri jucați de actori (aproape) la fel de celebri”

  1. Foarte interesant. Woody Allen:)

  2. Da, orice asemanare…absolut intamplatoare:-)

  3. Ha ha. M-am distrat. Prefer rolul din Vanilla Sky, dar nici asta in care m-ai distribuit, nu-i rau. Ce sa repet la prompter, nu stiu, fiindca eu nu citesc mai deloc. Altii recita! Merci pentru alegere.

  4. @Un jurnalist: Hehe, pai nu tu, Tom trebuie sa repete. Si da, la tine se vede clar diferenta, am si precizat! Dar stii cum e asta cu “prompterul” – se lipeste ca marca de scrisoare de prezentatorii de stiri!

  5. Thanks

  6. :)))dar stiai ca pe la inceputul facultatii am cantat la Ploaia de Stele (productie TVR..) ..unde am “facut-o” pe Barb’ra ..chiar cu “Woman in Love” …:)) pe bune! tre’ sa fie in arhiva TVR ..
    ce sa zic felicitari! m-ai nimerit! senkiu …foarte fain compusa toata pagina ..:)

  7. Believe it or not, imi amintesc, de aici si distributia! Hai mai, ca nu suntem chiar asa batrane, n-am uitat (inca) tot din vremea tineretii!;)

Leave a Reply

 
