Romeo și Julieta. După 20 de ani

Prima dată când i-am văzut la televizor, am fost convinsă că sunt Romeo și Julieta. Aveam vreo 3 ani și ideea mi-a intrat în cap, pur și simplu. Nu a mai ieșit (ca multe altele care-mi intrau de nicăieri) pentru mulți ani.

Nu îmi spusese nimeni, la vremea aia, povestea Julietei și a lui Romeo, dar știam că la mijloc e o mare iubire. Julieta nu putea fi decât fata cu păr lung de la televizor, cea mai frumoasă pe care o văzusem vreodată (după mama, se înțelege). Iar bărbatul care cânta cu ea era, firește, Romeo.

Aveau să treacă mulți ani până să înțeleg (toată lumea înțelege, până la urmă) că iubirile se și termină într-o zi. Iar unele au chiar un final banal, că doar nu putem avea cu toții vieți croite după o idee de Shakespeare.

Iubirea lor nu a făcut excepție. După mulți, mulți ani de căsnicie, muzică și copii – povestea s-a sfârșit în mod dramatic.

Nu au mai cântat împreună timp de aproape 20 de ani. În 2013, un magnat rus i-a convins să urce din nou împreună pe scenă. La Moscova.

Au început cu Ci Sarà:

Dopo un oggi che non va, dopo tanta vanita’
e nessuno che ti da niente per niente.
Dopo tutto il male che c’e nel mondo intorno a te
com’e bello ritrovarti accanto a me.

Cum spunea cineva, viața e doar o mare farsă cosmică.

Îi revăd pe youtube cântând împreună, la 30 de ani de când i-am descoperit la un televizor alb negru. “Romeo” cu “Julieta”, la bătrânețe. Restul e muzică…

~ by daias on April 5, 2014.

Leave a comment